{To Make Info Permanent}

Friday, May 8, 2020

Ekran Parlaklığı Derecelendirme Bozukluğu

Kullandığım dizüstü bilgisayarım, FN tuşuyla yaptığım parlaklık ayarlarını görmüyordu. Çözümü buldum ve kaydettim. Bu yazımda Laptoplarda ki "Ekran Parlaklığı Derecelendirme Bozukluğu" çözümüne değineceğim
Windows'un tüm işletim sistemleri için geçerli bi kayıt defteri çözümü, XP ve altı için basit bir program önereceğim.

Tercihen daha masum ve kolay çözülebilir sorunlarınız varsa bu adım son ve kesin tercihiniz olabilir çünkü FN ile yapılan ayarı el ile ayarlayacağız.

İlk olarak Regedit.'e girmekle başlayalım.

Açılan Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nde "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4d36e968-e325-11ce-bfc1-08002be10318}/0001" Yolunu Takip edin

Bu kısımda KMD_EnableBrightnessInterface2'yi bulun

KMD_EnableBrightnessInterface2 içerisinde Değer verisi 0'dan 5'e Ekran Parlaklığını temsil etmektedir.

Ayarları el ile değiştirin ve kaydettikten sonra bilgisayarı yeniden başlatın.

Ancak başta'da belirttiğim üzere sizin için bu sorunun çok daha basit çözümleri olabilir.

Bunun için önerebileceğim programlardan biri PangoBright

Sorununuz hala devam ediyorsa bana ulaşmaktan çekinmeyin.
İndirme linki:
https://download.cnet.com/PangoBright/3001-2072_4-75327791.html
Arşiv Link:
https://gfstudiooutlet.blogspot.com/p/downloads.html


0 comments:

Post a Comment